Both sides now

Just nu känner jag mig faktiskt lite som Carrie Bradshaw.. Inte till utseendet, inte alls.  Upptäckte dock under filmen att jag har en exakt likadan laptop som hon. Hihi status!! Hon är typ min idol, jag vill också bli sådär när jag är 40. Bo i Manhattan och leva lyxliv. Jaja, hur som helst så var det provningen av min nyårsutstyrsel som fick mig att känna mig lite som henne. Trippade runt i huset med klänning, klackar och smycken. Och nu sitter jag här, och skriver på samma mac som hon gör, med glitter runt handlederna. Men bortsett från det, är jag inte alls som hon. Inte alls som jag önskat.

Nyårsafton närmar sig och jag taggar till tusen. Åh vad jag längtar! Känner även på mig att 2009 kommer bli ett jättebra år. 2008 var det inte något fel på iofs, men det är alltid spännande med ett nytt år, man vet som inte riktigt vad man har att vänta sig. Året då jag fyller 18. 

Nej nu kanske jag ska sluta leka Carrie. Ta av mig klänningen, klackarna och alla smycken, och återgå till vanliga Julia, tråkiga Julia. 



Kommentarer
Postat av: Klara

Vänta bara. Du kommer vara Carrie. Du kommer vara Carrie med oss om några år.

2008-12-30 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0