drömlägenheten

Jag vill flytta hemifrån nu på direkten. Jag har kommit på det nu, och jag tror jag skulle klara av det. 
Dagen har spenderats i stugan, och jag har i princip gått och tänkt på det här hela dagen, min lägenhet. Min drömlägenhet. Om jag var ekonomiskt oberoende så skulle jag köpa mig en flott lägenhet nu genast.

Gårdagen bjöd i alla fall på många trevligheter tillsammans med familjen Routledge. Firade engelsk julafton med kalkon, christmaspudding, och hela köret. Det var intressant och mycket, mycket roligt. Ibland önskar jag att jag också tillhörde den familjen. Ibland blir jag liksom avundsjuk. Men kvällen fortsatte med roliga spel och mycket skratt, och det blev rätt sent jag och Vickie låg i sängen för att sova. Tror att jag sovit alldeles för lite i natt, har varit helt spak hela dagen.

Hm, i morgon ska jag på stan och shoppa på mellandagsrean. Jiho! Sen ska jag till biblioteket och låna sista Harry Potter som jag inte läst ännu (!!) Åh jag längtar. Jag älskar Harry Potter.

Sen saknar jag min Daniel väldans mycket nu.. kom hem!

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Hej Gumman!

Hoppas att du har haft en bra jul!

Jag saknar dig otroligt mycket!

Imorgon sa ar det min fodelsedag vilket,

kommer som en chock tro det eller ej, jag

har nu varit har i nastan 6 mandader. Kommer

Du ihag sista gangen vi traffades, jag gor inte det

i alla fall. Hoppas att allt ar bra med dig!

PUSS PUSS! (L) <3

2008-12-27 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0