Har inte så mkt att göra..

Vickie gjorde det, jag ville också göra det. Ångrade mig iofs efter typ halva...

 

Ditt namn: Emma Julia Karlsson

Födelseår: 1991

 

Ditt födelseställe: Umeå BB

Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakhyvel, pincett

Spelar du något instrument?: Nja, inget på riktigt. Kan väl baserna i basinstrumenterna..

Har du några danska släktingar: Nä det tror jag inte.

Ditt mest överanvända ord: liksom.. pinsamt nog

Dina första tankar när du vaknar?:  Hm.. att jag vill somna om..antingen för att få drömma vidare, eller för att jag är trött.

Är du hungrig: Inte just nu. Men är otroligt sugen på blodapelsin.

Vart befinner du dig just nu: I vardagsrummet

Vart bor du: Umeå. Döbelnsgatan och Klövervägen!

Vad har du för t-shirtstorlek: Small för det mesta. Men medium kan vara mysigt =)

Är du bra på: Att slå in julklappar

Är du singel: näeee

Vad heter din morfar och mormor: Eric och Doris!

 

Vilket land kommer du ifrån: Sverige

Din mobiltelefon: Sony Eriksson W300i

 

Antal timmar sömn inatt: 6-7 tror jag det blev

Vem är snyggast: Bryan Greenberg

Vem vet mest om dig: Det vet jag faktiskt inte.. mamma kanske

Vem vet du mest om: Det vet jag nog inte heller..

Vad vill du ha just nu: En Daniel I sverige

 

Höger eller Vänsterhänt: höger

Språk: Svenska. Och ja, engelska. Lite spanska, men det är mkt lite.

Känner du en snygg kille: Jag känner många snygga killar

Har du körkort: Nej, önskar att jag hade

Vilka cigg gillar du mest: Marlboro

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Helst skulle jag vilja heta nått coolt I efternamn. Typ Moore. Det är mitt drömnamn. Hör bara, Julia Moore…

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Julia var ganska bestämt.. Om jag blev en kille så skulle det nog bli Otto.

Pepsi eller Coca cola: Julmust

Mjölk i kaffet: beror på hur gott kaffet är

Röker du: Nej

Svär du: jodå

Sjunger du: Brukade sjunga. Nu har jag glömt bort hur man gör.

Duschar du dagligen: För det mesta

Har du varit kär: Yes

Vill du gå högskola: Ja det vill jag, senare i livet!

Vill du gifta dig: Absolut!

Kommer du överrens med dina föräldrar: ja, för det mesta!

Vad vill du arbeta med när du blir stor: Journalistik typ..

Din hårfärg och frisyr: brunt, lockigt.. slitet, tråkigt, fult.

Skorna du hade på dig idag: Svarta Nike

Kläder du hade på dig idag: Lee-jeans, svart linne, blommig sjal, tjocksockar..

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Hm, måste iaf ha skor till nyår!

Skolväska just nu: Blå adidas

Tatueringar du har: Ingen.. vill ha. 

Piercingar du har: Öronen..

Har du glasögon: Nej

Hur ser din plånbok ut: Svart söt sak från någon loppis I skellefteå

Din perfekta Pizza: Hemmagjort är egentligen det enda kravet!

Favoritårstid: Sommar

Favoritdryck: Kaffe

Favoritdjur: Katt

Favoritparfym: Hm, gillar den jag fått från Andre, Vera Wang Princess

Favorittv-serie: One Tree Hill, definitift!

Favoritämne i skolan: Journalistik och svenska

Favoritartist/grupp: Håkan Hellström

Choklad el. vaniljglass: bara det är Ben & Jerry’s

Hur mycket, hur ofta och vad dricker du: Ganska mycket vatten och alldeles för mycket kaffe.

När ska du festa nästa gång: Nyårsafton tror jag det blir!

Vad köpte du senast: Kaffe

Hur mycket pengar har du: Ovanligt mycket just nu faktiskt

Hur svarar du i telefonen hemma: HejdetärJulia

Hur svarar du i mobilen: Hallå/HejdetärJulia

Vem ringde du senast: Mamma

Senast kramat: Martin

Senast pussat: Mamma

Senast hånglat med: Danne

Sov du ensam inatt: Ja

Vem sov du hos senast: Vickie

Vem sov hos dig senast: Daniel

Druckit alkohol den senaste månaden: nej

Varit på dejt den senaste månaden: nej

Ätit sushi den senaste månaden: nej

 

har du någon gång:

1. haft sönder någonting och skyllt på någon annan? Ja det har jag säkert gjort!

2. retat någon så att personen börjat gråta? Ja haha

3. fällt krokben för någon? Självklart

4. slagit ett djur? Haha nej?

5. Pratat I telefon I mer än 5 timmar? 5 timmar, nej jag tror inte det

6. spottat i någons mat? haha nej

7. haft sex med någon du inte visste namnet på?

8. ljugit om att du haft sex med någon? nej

9. förstört ett förhållande med flit? Nja..

10. varit kär i någon annan under ett förhållande? Ja

12. glömt hur många du haft sex med? Hah nej..

13. råkat rapa när du hånglat med någon? Nej fan vad äckligt

14. fuskat på ett prov? Men ja

15. varit kär i din kompis pojk- eller flickvän? Hm, nej..

16. onanerat till nyheterna på tv/radio? Haha nej?

17. hört dina föräldrar ha sex? Tror inte det

18. klottrat utomhus? Ja

19. klottrat inomhus? Ja

20. skrattat åt någon när personen varit ledsen? Nej

 

hur många:

1. städer har du bott i? 1

2. pojk- eller flickvänner har du haft? 4

3. personer har du hånglat med? Hm, vet inte riktigt

4. CD-skivor har du? Ändå ganska många

5. bankkonton har du? ett

6. sängar har du haft sönder? Ingen..?

7. par stingtrosor/stringkallingar ha du? Typ två par, inte så använda

8. husdjur har du haft, inklusive nuvarande? Typ fyra..

9. mobiltelefoner har du haft? 3

10. på din polare-lista gillar du egentligen? Öh?

12. kondomer har du spräckt? Haha vad fan är det för frågor

13. personer hatar du just nu? Typ 2..

14. killar/tjejer har du varit kär i? Hm.. 3 som jag har varit kär i på riktigt.

15. gånger har du stukat något? Typ aldrig, tror jag

16. gånger har du varit på sjukhus? Bara när jag var liten..

17. gånger har du varit på Ungdomsmottagningen? Hm.. 3-4 kanske

18. nyckelknippor har du tappat bort? Inte vet jag

 

hur gammal:

1. var du när du lärde dig cykla? Typ 5 kanske?

2. var du när du pussade en kille/tjej första gången? Det var I sexårs. Pussleken varje rast!

3. är din pappa? 40

4. är din säng? Ingen aning

5. vill du att din pojk- eller flickvän ska vara? Spelar egentligen inte så stor roll

6. bör man vara när man gör sin sexdebut? Jadu..

7. bör man vara när man gör sin alkoholdebut? Men åh nu vill jag bara att frågorna ska vara slut!

8. bör man vara för att få köpa sprit? 20

9. var du när du insåg att tomten inte finns? Jag vet intee

10. vill du vara när du får barn? Kanske 24..

11. var du när du gjorde din sexdebut? 16

12. var du när du gjorde din alkoholdebut? 15

13. blev ditt äldsta husdjur? Kommer inte ihåg

14. är datorn du sitter vid? Ingen aning

15. är din äldsta kompis? Mormor är min kompis och hon är typ 65!

16. bör man vara för att få hyra porrfilm? Vuxen iaf

17. bör man vara för att få spela våldsspel? Alla kids spelar ju det nu för tiden så..

18. är ditt äldsta klädesplagg som du fortfarande använder? Vet ej!

19. var din mamma när hon födde dig? 23

20. var du när du började intressera dig för killar/tjejer? 7an typ. Innan var jag en tönt som var livrädd för killar.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fattar inte riktigt varför men jag började typ skratta för mig själv när jag tänkte på att du kunde ha varit en kille som hette Otto. Tror jag är lite överuttråkad

2008-12-28 @ 22:04:11
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0