nästan pinsamt

Ja det är det faktiskt. Men tredje gången gillt brukar man ju säga. Nu är bloggJulia här igen, troligtvis för att stanna. Jag har insett att jag måste få skriva. Och det går så mycket snabbare och lättare över ett tangentbord än för hand. Min dagbok är nästan utskriven, så jag får fortsätta här. Dock kommer inte innehållet här innehålla precis samma detaljer som i dagboken, men det fattar ni antagligen.

Hur som helst, I'm back, skolan är i princip slut och om en vecka är det julafton. Tycker nästan att tiden går läskigt fort. Jag menar, brukar inte höstterminen vara den som aldrig tar slut? Konstigt nog så har jag knappt märkt av hösten. Vårterminen kommer då troligtvis gå ännu fortare och då blir det sommarlov, och sen två lika korta terminer, och hejochhå, jag slutar skolan. Jo det går läskigt fort.

Förkyld är jag också. Efter en ganska sömnlös natt känner jag mig helt slut på krafter. Jag vill egentligen bara ligga i sängen hela dagen. Se på någon romantisk komedi och dricka te. Det ska jag göra i morgon, jag skippar skolan i morgon. Det är ju ändå jullov om två dagar?

Nu: C-vitamin brus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0