this christmas

Dan före dan före dopparedan. Snön har återkommit, granen är klädd, julklapparna är inslagna, och ja nu är det bara att invänta den efterlängtade dagen. Detta år har jag faktiskt längtat extra mycket efter julafton, vet inte riktigt varför, men jag känner på mig att det kommer bli en mycket bra jul i år. 

Något som känns mindre bra är ju att jag fortfarande är jätteförkyld. Stina har haft hög feber i flera dagar nu, och jag hoppas bara att jag inte faller dit jag också, så här nu dagarna innan. Jag får hålla tummarna helt enkelt.
Kom just hem från klövervägen där vi firade lilla julafton tillsammans med pappa. Fick ett par jättefina örhängen, tacktacktack pappa! 

Nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal från Österrike. Jag längtar efter pojken!

Ih nu ringer det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0