LOV

Nu är livet skönt. Till och med underbart. 
Trots att det är pissväder ute så har jag av någon anledning fått världens sommarkänsla. Det måste ju vara regnet. Jag har i alla fall gått runt i klänning och mina nya skor här hemma hela dagen, och till och med gjort en sommar-spellista på spotify. Bruna ben hade varit pricken över i:et... Skolan behöver jag inte tänka på alls under flera dagar nu, och jag klarade matteprovet. Jag klarade det! 

Lovet ser hittills ganska oplanerat ut, men det känns faktiskt bara skönt. Jag hoppas på sol. 

Nu ska jag ta ut en kladdkaka ur ugnen. Och sen ska jag försöka skriva lite mer nu under lovet.. Puss!



Kommentarer
Postat av: nonno

julia, du är en MUNGO

2009-04-17 @ 11:10:44
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0