mästarnas mästare

Dålig uppdatering - igen. Jag suger på det här. 

Jag är sjuk nu också. Hostar och snörvlar och nyser. Går ingenstans utan mitt nässpray och mina muccoangin. Jag kan det här med förkylningar nu mera kan man säga. Så de senaste dagarna har tyvärr inte bjudit på så mycket spännande, eller jo en sak. Idag när vi åt på Scharinska så fick jag Per Elofssons nummer av Johan, liksom numret till mästarnas mästare (!!) Johan hade kvar det efter någon gammal plåtning, men VET NI VAD? Vet ni vem jag ser när jag traskar hem från Schmäck, mitt på gågatan i umeå? Mästarnas mästare, Per Elofsson. Jag skyndar mig att ta fram mobilen och ringer, nervös och fnissig i hopp om att jag själv skulle se när Per tar upp hans mobil ur fickan och svara. Gaaah fattar ni hur cool jag kände mig! Sen var det iofs inte hans nummer.. eller jag antar att han bytt efter sådär några år. Fan.

Att min pappa ätit ostron med Carolina Gynning idag är också ganska coolt. Önskar att jag också fick äta ostron med henne. 

Men nu ska jag sova. Godnatt finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0