pain

Jag har en inflammation i handleden. Jag har förjävligt ont i mina benhinnor. Jag har en svullen svanskota som jag inte har någon aning om varför. Jag har huvudvärk och jag har mensvärk. Varför har jag alltid ont? Det har jag undrat över idag.

Annars flyter allt på som vanligt, i ganska snabb takt. Skönt det. Man börjar liksom märka på lärarna att sommarlovet snart är här, för ingenting känns överseriöst längre. Skönt det med. Men självklart har jag jobbiga läxor och prov som ligger och väntar på mig i veckan, såsom idrottsprovet i morgon, spanskan, matten och journalistiken. Men som sagt känns det inte överseriöst längre.

Helgen närmar sig dessutom, och jag taggar party. Jag och Linnéa kommer skåla med mina blå-rosa partyglas. Det blir festligt. Sen blir det eventuellt daniels lagfest på lördag, om jag pallar dvs, och sen kommer världens bästa Anna hit på söndag och kollar på Peter Grimes med mig. Ja, det blir nog en bra helg.

Nu ska jag återgå till min ergonomi, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0