bra och fin rubrik

Sitter på skolan alldeles för tidigt. Men när det är så här kallt och halt ute, och det erbjuds skjuts, så tackar jag ja på direkten. Yes. Ibland kan det vara skönt att vara bland dom första här, strosa runt i de tomma korridorerna. Men idag är det inte skönt. Idag har jag glömt min skåpnyckel vilket betyder att jag måste gå runt och konka på både dunjackan, koftan och väskan. Var är min skåpnyckel?

Dagen kommer att bestå av mördarlektionen samhällskunskap B, Pa-100 och miljökunskap där vi ska ut till Holmsund för ett studiebesök på IL-recykling. Egil har sagt i flera veckor att det är kallt där. Därför ser jag int framemot det. Och det är därför jag har dunjacka och varma koftor med mig som jag nu måste konka runt på.

Nu börjar vi om 25 minuter, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0