I morgon.

Dom är uppe på taken alla är högt över staden

Sommaren snurrade fort, när vi bara snöade bort

Och jag vågade aldrig hålla din hand 
Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig" 
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen 
Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna 
Alla dansar och jag tänker är du också själv, var är du ikväll?

 

Nu har jag pimpat min kalender, huset är nystädat och håkans toner strömmar ur mina högtalare. I morgon ska jag stå där på Idun och sjunga med, för full hals. Jag ska dansa och vara lycklig tillsammans med håkan.

 

På lördag ska jag, daniel och stina åka till skellefteå för att se på melodifestivalen. Så spenderar vi alla hjärtans dag, tillsammans med Amy Diamond, Måns Zelmerlöw och Markoolio. Men det ska nog bli bra det med, jag till och med längtar. 

 

Nu nalkas det middag. Min favorit till och med, som jag brukar önska på min födelsedag, så god är den. Och nu får jag den idag, på en vanlig torsdag. Är mitt liv underbart? Ja.

 

 


Kommentarer
Postat av: vickie

Julia jag har kärat ner mig i Håkan. han är så fin ju!

Och jag ska också till skellefteå på lördag, men av en annan anledning :)

2009-02-12 @ 22:30:54
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0