jag är släkt med Evert Taube

Är det inte coolt så säg! Visserligen ligger det låångt bak i släkten, men ändå. 

Umeå fortsätter att vara isigt kallt. 25 minusgrader och strumpbyxor var ingen höjdare igår, det kan jag lova. Usch vad jag inte gillar när det är kallt. En positiv sak är att jag insåg idag att det har blivit sjukt mycket ljusare på eftermiddagen. Det var ju inte alls längesen det var kolsvart ute kl tre på eftermiddagen.. och nu cyklade jag hem halv fem, och det skulle lika gärna kunnat ha varit mitt på dagen. Sånt gillar jag, våren är på väg!

Sen har vi bad i morgon. Jag vill inte, inte alls. Jag hatar badhus (bland det äckligaste jag vet), och ååh, umeå simhall är skabbigt och snuskigt. Nej jag ser inte fram emot det. 

Han är söt, han den där Evert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0