Jag ska slåss i dina kvarter

Håkan var bäst. Underbar, fantastisk, otrolig. Han var bäst. Han är bäst. Och nu är jag ännu mer kär i honom. Så även fast jag höll på att svimma där i folkmassan, så var det absolut den bästa konsert jag varit på. 

Lördagen bjöd som sagt på genrepet för melodifestivalen i skellefteå. Mycket trevligt det också måste jag säga, vi hade bra platser (just bakom petra mede när hon stod och pratade i publiken, hon var sjukt ofräsch och osminakd vilket var roligt hehe), och ja, även fast alla artister inte var dom bästa, så var det kul. Lasse Lindh och bandet var nog min och daniels favorit (även fast jag tyckte att Amy's låt var ganska fräsig). Stinas favvo var Jennifer Brown och morfar verkade uppsakatta allt lika mycket där han satt med världens leende och klappade med. Åh morfar..

Alla hjärtans dag avslutades sedan hemma hos Daniel med B&J. Och morgonen idag bjöd på lång sovmorgon, lång dusch och plättar med glass till frukost. MUMMAA!




Vickies pics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0