muy frío

Uuh jag kan inte alls få upp någon värme i kroppen. I natt sov jag med, hör och häpna, t-shirt, mjukisbyxor och sockar, och jag hade mitt duntäcke OCH en yllefilt på det. Och ändå vaknade jag och frös. Då måste det väl vara något fel? Eller att jag bara är fett sjuk, utan riktigt känna av det. Hur som helst, nu sitter jag här, med ylletröja och en värmande dator i knät och huttrar. Är sugen på te, eller nej, jag är sugen på chailatte. Måste ha chailatte.

Badet idag var inte lika hemskt som jag förberett mig på, tack och lov, utan det var nästan ganska roligt. Särskilt fridas vattengympa. Livräddningen är avklarad och nästa gång hoppas jag på att bara få leka fritt i bassängen. Som man gjorde i trean, med en liten bikini med rosa och gröna prickar på. 

Nu borde jag definitivt plugga spanska. Sen kommer familjen hem, och danne också hoppas jag. 

(sen satt jag bredvid VÄRLDENS SÖTASTE BARN på busshållplatsen. Hon hette Greta och var där med hennes dagmamma och några andra barn. Jag blev kär i henne, hon var nog det sötaste jag sett. Om ni ville veta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0