pms

Nu är jag så äckligt pms-fittig så det finns inte. Är sur på allt och alla och livet känns allmänt hopplöst just nu. Har sjuka aggressioner och vill bara krypa ner under täcket och stanna där tills livet är över.

Allt negativt i mitt liv just nu är:
- Det är fett obehagligt väder ute. Var så gott som dygnsur när jag kom hem, ååh ge mig sommar.
- Min spanskalärare kan inte prata i en vanlig samtalston. Hon viskar. Det gör att jag som idag satt längst bak i klassrummet, måste överanstränga mina öron för att ens uppfatta någonting. Jag dör.
- Mitt nagellack vill aldrig torka och nu har det kletat sig ut över nageln. Vi har inte ens någon remover hemma. Sug.
- Jag har matteprov i morgon.
- Min käke har fått damp och gör hur ont som helst, den vill inte samarbeta så jag vill helst inte prata.
- Alla far typ utomlands nu, jag stannar kvar i pissiga Umeå.
- Jag har skrivit en asdålig krönika som jag ska lämna in i morgon, men är så missnöjd att jag inte vet vad.
- Dom självlysande tangenterna på min dator har slutat lysa.
- Jag har fått en sån här nagelbandsflisa på sidan av nageln som är så mycket pain att jag vill hugga av mig fingret.
- Jag börjar bli sjuk, men har verkligen inte råd med mer frånvaro i skolan. 

(Det är inte ens allt, men känner att jag skulle uttråka alla totalt om jag skrev ner allt.)

Det lilla positiva i mitt liv just nu är:
+ Daniel. daniel daniel daniel
+ Sommarens planer
+ Höstens planer

Verkar det som att livet är party?



Kommentarer
Postat av: Vickie

Tjadu, om år och dar. Upptagen hela veckan och åker på söndag såååå

2009-02-23 @ 22:49:56
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0