another way to die

Jag vill ju bara att du ska vara lycklig. Jag gör fan allt jag kan, mer kan jag inte göra. Men det gör ont att se dig så ledsen, jävligt ont.

Kylan har kommit tillbaka till Umeå och nu fryser jag så där konstant hela tiden. Dagen har varit dryg och eftermiddagen har inte varit så kul heller. Eftersom jag denna vecka nästan inte har något plugg alls, blir jag faktiskt ganska rastlös. Så nu har jag varit igång de senaste timmarna med en liten omflyttning av mitt rum till Martins rum. Tänkte bosätta mig där tills han kommer hem igen, för vad gör man inte för ett större rum, en tv och en egen ingång från trapphuset?

Sen måste jag välja mina val inför årskurs 3, både paket och individuella. Som det ser ut nu, så lutar det ju åt miljöpaketet, och sen funderar jag på körsång och kanske psykologi. Hm, det är himla mycket man val man måste göra i livet. Även fast dessa kanske inte är de största valen, så handlar det ju ändå om min framtid. Att råka välja fel, att inse efter ett tag att det var världens misstag, kan ju påverka framtiden ganska mycket.. hm.

Nu ska jag göra en cappucino, sen leta upp mina dansskor och bege mig till min dancehall. Shakashaka. Min nacke är fortfarande helt stel sen förra gången, men whatever, nu ska jag ha kul!


Ge mig sommar nuuuuu

Kommentarer
Postat av: vickie

Jag ska också läsa Psykologi :) Och matte C och utöka med pedagogiskt ledarskap ;P

2009-02-03 @ 21:16:40
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0