king of the dancehall

Skönaste natten på länge. Jag har nog aldrig sovit så djupt och vaknat upp så utvilad förut. Jag antar att jag behövde det. Men nu till gårkvällen. Vi började med ett födelsedagsfika för Vickan, med nästan det finaste fikat mina ögon någonsin skådat. Tårtan var imponerande fin och god. 

När den, och alla chokladbollarna, smulpajen och allt annat gott var uppätet, och magarna var mätta och belåtna, var det dags för att börja tänka på middag. Inte för att någon av oss var hungriga, nej jag mådde allvarligt talat jätteilla bara jag tänkte på mat, men med tanke på att vi inväntade ett dussin människor så var det bara att traska iväg till Ica för inhandling av taccos. Och även fast vi var så mätta av allt fikande, fanns det tydligen plats för mat ändå. 

Folket kom, högtalarna dunkade (typ), och dancehallen tog över på dansgolvet. Många roliga timmar, tills min migrän kom och förstörde lyckan och kvällen. Den ska alltid komma på en sån dålig tajming. Men det var bara att acceptera läget, och jag lämnade folket och festen för att gå hem till mig i kylan. Min säng har aldrig varit skönare.

   
  
     



Kommentarer
Postat av: amanda:)

hihi, jag gillar hur drömmande jag o hanna stirrar på det på tok för goda tårtverket!;D, Trevlig kväll:)

2009-02-08 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0