-15

Jag har typ fått köldskador på händerna. Fryser konstant och har väl insett för sjuttonde gången att jag har för lite kläder på mig när jag är ute. Men åh hur fan ska man veta när vädret har såna här humörsvängningar? Nu har jag just kommit hem från stan, där jag traskat runt med min skinnjacka och mina kalla vantar. Jag och Linnéa fick förövrigt världens skrattanfall på Waynes, helt sjukt. Det sjukaste är att ingen av oss nu kommer ihåg vad vi skrattade åt.. hm. 

Hur som helst, dagen har varit oväntat bra och jag som var inställd på att gå till 4, blev påmind om att vi slutade runt 1. Slutade dagen med paketinfo för nästa år, och nu har jag nog bestämt mig för miljöpaketet. (låter sjukt stekigt, som att jag är världens bästa och smartaste människa) Men kursen består av 100p geografi och 100p miljökunskap, och det känns faktiskt jätteintressant! Lovar att jag kommer bli helt begränsad och besatt och typ värna om miljön mer än någonting annat.. 
Men ja, "Välj Miljöpaketet och bli en bättre människa!" lät ju faktiskt bra...

Kommentarer
Postat av: vickie

-17,6

2009-01-15 @ 18:14:31
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: Linnéa

minns fortfarande inte vad vi skrattade åt..

2009-01-15 @ 19:59:53
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0