Caminando de nuevo

- Si una mañana me despierto y veo que no tengo 
ganas de levantarme, entonces pensaré que ha
llegado el momento de hacer otra cosa.

JAG FRYSER IHJÄL SNART! Allvarligt talat så är det något som spökar med min kroppstemperatur, det måste vara det. Igår kväll till exempel, var jag så varm att jag stod med ansiktet utanför mitt fönster och trots det var jag fortfarande jättevarm. Idag däremot har jag frusit konstant, troligtvis har det att göra med skridskoåkningen i morse, men sen dess har jag gått och huttrat exakt hela dagen. 

Och nu börjar jag även känna en stark ångest inför spanskaprovet i morgon. Jag kan ingenting, jag orkar/behöver/vill inte ens lära mig spanska. Att välja steg 4 var kanske det största snedsteget i mitt liv hittills, jag lovar. Jag ångrar det varje dag.

Helgen börjar i alla fall närma sig, och i morgon blir det mys med Klara och Bea vilket jag ser fram emot otroligt mycket. Lördagen och söndagen är ännu lite oklara, förutom företagsstäd och hockeymatch, men det kommer nog att bli bra!

Nu ska jag återgå till spanskan, adios!

Kommentarer
Postat av: Vickie

men vi taggar fest på lördag va? :)

2009-01-29 @ 20:27:49
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0