"Du är lite på gränsen"

Måste faktiskt säga att jag spenderat slutet på det här lovet på ett mycket bra sätt. Fredagen bjöd först på mysig familjemiddag och lets dance, och sedan One Tree Hill och b&j hemma hos Daniel. Jag älskar verkligen Oth. B&j också för den delen. Och Daniel. Så det blev en mycket bra och mysig fredag.

Lördagen spenderades i stan tillsammans med Vickie och Daniel +  en oro och en ångest som resulterade i en onödig (men viktig) investering. Satt på Waynes länge och bara snackade innan jag och Vickie begav oss till västerslätt för födelsedagsmiddag åt Chrille. 
Senare på kvällen drog vi till ett vitt hus på teg där det var party, och där stannade vi resten av kvällen. Dansade, sjöng och hade det bara allmänt trevligt. Kvällen slutade alldeles för sent, och jag, daniel och vickie for hem till mig där vi föll i sömn.

Idag har jag fikat med André och snackat om allt möjligt. Mycket trevligt! Och kvällen är tom än så länge. Funderar på att bara ta världens slappaste kväll framför en film eller nått. Se till att gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Skola i morgon, woho...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0