GOTT NYTT ÅR!

Nytt år, nya möjligheter. Hoppas alla hade en bra kväll igår och att alla får ett bra 2009!

Själv firade jag nyårsafton i Obbola hos Klara med bra människor. Kvällen blev inte riktigt som planerat, men hur ofta händer det egentligen? Nu har jag druckit en liter vatten men har fortfarande världens huvudvärk. Men det är smällar man får ta helt enkelt. Har just legat i badet i typ en timme, nu visas "Singing in the rain" på tv, och ikväll ska jag basta. Pyssla om mig själv lite sådär. 

Tack för kvällen älsklingar, och tack för all hjälp. Ni är guldvärda!

      
    
    

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, vi är underbara. Snor bilder av dig sen! Puss

2009-01-02 @ 15:00:45
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: erika

tack så jätte mycket julia för ett kanonnyår!

2009-01-03 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0