jag vill vara en björn

Jag vill förvandla mig till en björn för att kunna gå i ide resten av den här terminen. Vakna upp just när skolan slutar, när det bär av till Mallorca, när man får bada och sola, när man är brun och fin och kan gå i klänning dygnet runt. Ja då ska jag vakna upp från min sömn. Daniel är med mig. Vi försöker komma på hur det ska gå till, att förvandla sig till en björn alltså. Får leta upp och fråga Harry P eller nått, bara han kan förvandla en tillbaka också.

SKOLAN SUGER JU! Jag vill inte gå i skolan, jag vill inte ha massa äckliga arl-uppgifter som bara ligger och väntar på mig, inte heller engelskahelvetet om boken som jag inte ens läst. Vill inte ha världens största spanskaprov nästa vecka. Jag vill vara en björn! 

På fredag far i alla fall jag och Vickie till Göteborg. Det ser jag fram emot, mycket. En mysig kväll med god middag och varm och kall. Åh jag vill att det ska bli fredag nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0