life is wonderful

Daniel är äntligen hemma och nu är livet på topp. Gick med världens största leende på läpparna hem från teg i morse. Det var 12 minusgrader ute, men jag kände bara värme. Jag är lycklig. Och det är tack vare alla mina underbara kompisar och min underbara pojkvän. Ni är världens finaste. Tack för att ni finns!

Igår tänkte jag styra upp mitt fotoalbum med alla bilder jag beställde, men kom på lite för sent att jag inte köpt något album än.. Så nu ligger alla bilder utspridda på skrivbordet. Men det gör inget, dom kan få ligga kvar där ett tag och sprida ännu mer glädje. 


Ikväll kommer familjen Stefansson på middag, och i morgon ska jag och Daniel till Röbäck. Det ska bli mys.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0