learning to breathe

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, har inte riktigt haft tid eller ork att skriva. 
De senaste dagarna har varit kanon, och jag har gång på gång insett hur bra jag har det. Hur mycket jag älskar mina kompisar, min pojkvän och min familj. 

Under de senaste dagarna har jag:
- Bakat misslyckade men goda muffins hemma hos vickie
- lekt med ballonger
- Suttit uppe halva natten och kollat på jhockey-vm
- Sett björn gustafssons dvd
- Skrattat åt björn
- Gjort en stark röra tillsammans med daniel (inspererat av björn)
- Gått hinderbana utan att nudda golv (även detta från björn)
- Vaknat upp bredvid världens finaste kille
- Haft Anna Phil-maraton 
- Gått på stan med syster
- Bakat kokostoppar
- Färgat håret
- Insett hur mycket jag älskar att sjunga

Hm, ja det är nog det. Helgen kommer bli lika bra tror jag. 18-årsfika, middag med brudarna?, fest och mys:)

Nu ska jag sova, godnatt finaste!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0