pirrig mage

Gårkvällen spenderades hemma hos Daniel tillsammans med Nils och Vickie. Slökollade på Star Wars ett tag och sen blev det subway. (jag hade inte ätit sedan frukosten, så min första riktiga måltid var klockan 11 på kvällen, sjukt). Men avslutet på kvällen/natten blev mysig. Jag älskar älskar älskar dig. 
   Klockan 12 idag träffade jag vickie på stan och vi satt mest och slappade på Waynes. Jag gjorde misstaget att ta lite för mycket mjölk i mitt kaffe vilket resulterade i att det kallnade innan jag hade hunnit dricka hälften. Sånt är jättejobbigt. Dagens i-landsproblem typ. 

Ikväll ska jag och Danne och baka hemma hos vickie. Vi ska försöka oss på att göra subway-kakor. Sen måste Daniel sverige-kanada på tv klockan halv 2 på natten (!!) Vi får se om jag kan hålla mig vaken. Det måste banne mig vara en bra match isf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0