träningsvärk och värsta språket

Jag har träningsvärk i rumpan. Var alltså på min första danslektion på nästan ett helt år. Men efter detta långa uppehåll insåg jag igår att det verkligen är dans jag vill hålla på med. Jag vill inte att det som jag älskat och levt för i alla dessa år, bara inte ska finnas där mer. Så igår blev det jazz och ikväll väntar dancehall. Min rumpa kommer dö.


Hur som helst har veckan hittills varit helt okej. Idag spelade vi in vår version av "Värsta språket" med Linnéa som Fredrik och Moa som Carolina Gynning. Det var festligt. I morgon börjar jag 14.10, ganska festligt det med måste jag säga!

By the way så kommer Sara hem om 100 dagar och Daniel är bäst i världen. Jag är käääääär

Kommentarer
Postat av: Vickie

Jag börjar också 14.10!!

2009-01-20 @ 21:24:15
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: vickie

Juste, du är ju hos morsan ;P

2009-01-20 @ 23:32:36
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0