African Rooibos

Jag har troligtvis halsfluss. Stryp mig. Hugg av min hals tack, jag behöver inte mitt huvud längre. Kan inte prata alls, och jag har allvarligt talat inte haft så här ont i hela mitt liv. Och jävla vårdcentralen kan ta sig. Jag orkar inte vänta på en undersökning I MORGON? Sjukvårdsupplysningen uppmanade med att dricka te. Och det har jag gjort, liter med te. African Rooibos. Det är det enda jag har i magen just nu, inget annat kommer förbi spikarna i min hals.

Jag orkar inte längre

Jag vill till daniel, men samtidigt orkar jag inte lämna soffan. + att jag inte kan prata, att jag är arg och sur på allt. Han orkar nog inte med mig. 

Nu ska jag koka mer vatten och göra mer African Rooibos. Och längta lite till i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0