förresten

Så blev jag attackerad med hårda snöbollar på väg från bussen igår. Av en jävla skitunge som råkar vara min granne!? Han liksom gick några meter bakom mig, och efter att han träffat mig rakt i ryggen (och det var fan pain), så fortsatte han att kasta! Vad fan är felet, han måste ju vara störd på riktigt. 

Sov annars en otroligt dålig natt, allt på grund av min handled, som från förra natten blivit helt störd så jag inte kunnat röra på den typ. Denna natt har jag vaknat säkert 15 gånger av att det smärtat i handen, har inte kunnat ligga bekvämt alls. Fattar inte vad som har hänt, vad kan man göra i sömnen som gör så sjukt ont i två dagar liksom? Det är ett mysterium.

Dagen har hittills bjudit på kaffe med pappa på Barista, godisätande, och tv-tittande samtidigt som jag följer Dannes match från stockholm. Han gjorde nyss ett mål, go boyfriend.

Ikväll blir det chill hos Vickie, pöss

Kommentarer
Postat av: nonno

jag tyckte att det såg ont ut om kommentarer så jag kommenterar lite för ditt eget bästa, heheheheheh

2009-03-17 @ 15:17:31
URL: http://enbloggtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0