långhelgen

Helgen har varit kanon. Lång och bra. Fredagen spenderades med Daniel och hans familj i röbäck, med god middag och trevligt sällskap. Jag trivs där kan man säga. Alwin är världens mysigaste bebis och jag funderar typ på att smuggla med honom hem någon dag.
   Lördagen bjöd på fint väder och långpromenad + några timmar på i solen på altanen. Jag älskar att man verkligen känner att sommaren är på väg nu. Att det märks så tydligt på alla. För man blir gladare av solen, faktiskt. Kvällen bjöd på fest, först på teg och sen på hedlunda. Mycket trevligt.
   Igår var vi trötta, men tog oss ändå ut på en promenad längst älven. Sen när Danne for hem, somnade jag. 

Idag har jag varit ute på stan och lämnat ut mitt cv. Snart kommer Klarre och Bea, och sen ska jag och bea dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0