P&L?

Jag är segast i världen på att skriva förlååt. 

I helgen har jag:
- Ångrat att jag inte var på Open
- Tjänat 420 kr för ingenting
- Därför unnat mig ett par skor
- Softat i röbäck med världens underbaraste
- Ätit god mat, gott vin med familjen
- Sett på en tråkig och seg fotbollsmatch
- Myst med en nu halvt handikappat pojkvän
- Tagit ner ca 1000 affischer från min källare

Nu gäspar jag. Jag har ställt om dygnet helt och hållet, men på helt fel sätt. Nu blir jag trött alldeles för tidigt, och då snackar vi liksom godnatt kl 21.00. Något är fel, eller är det bara vårtröttheten som slår in. Jag gäspar hela tiden.

Sen har jag också bestämt mig för att det nog blir Peace and love i sommar ändå. Någon taggad? Tagga annars, det kommer bli grymt. Och jag kommer vara brun och fräsch efter en vecka på mallis. Det ser jag fram emot.

Äh, godnatt

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

2009-03-30 @ 11:39:06
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: vickie

Det blir lätt peace. Jag ska boka biljetter i veckan :)

2009-03-30 @ 13:08:48
URL: http://vickier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0