You shine brightest of them all

Nu är dansen till idun klar. Det är den roligaste koreografin jag någonsing gjort, men seriöst, it kills me. Mördardans typ. Jag är helt slut efter varje klass nu, så jobbig är den. Eller är det jag som har extremt dålig kondition. Jo, så är det nog.

Dagen har bestått av en företagslektion, där vi kom fram till att vi faktiskt kommer att tjäna rätt så bra (!) och sen blev det fika. Fikafikafika. Jag älskar fika. Kladdkakemuffins in my heart serriii. Svenskan var bara tråkig och jag hade ont i skallen, så jag for hem efter den och umgicks med en pojkvän som satt på mitt rum när jag kom hem. Mys!

Nu sitter jag och filar på mitt urdåliga reportage som alla i min journalistik kommer läsa i morgon:( Sen har jag dancehall som jag verkligen inte vill gå på. Jag vill hoppa av. Man ska inte behöva få sådan ångest över en dansklass så man får ont i magen? Vi får se hur jag gör. gah

I feel the adrenaline moving through my veins
Spotlight on me and I'm ready to break
I'm like a performer, the dancefloor is my stage
Better be ready, hope that you feel the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0