borde plugga borde plugga borde plugga

Jag och Daniel har blivit extremt dåliga på att gå upp ur sängen på morgonen. Eftersom jag har lite sovmorgon varje morgon, så blir det ju han som alltid kommer 20 minuter för sent. Det håller inte, skärpning på oss!
Även jag fick stressa som en tok, men hann till första lektionen i tid. Där väntade naturkunskap och en oväntat rolig lektion. Vi fick nämligen göra en liten frågesport med mentermetroknappar! (stavning?) Det var spännande och till och med själva naturkunskapen blev kul, inte dåligt!
Sen har jag unnat mig ett par nya skor idag också, så nu känns kvällen inte lika hopplös.
Men jag kommer få ett fett IG i morgon, det är något som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0