barnslig

Känner mig ganska barnslig just nu. Ligger i soffan och kollar på pokémon samtidigt som jag spelar "sortera bajs" på Kpwebben.se. Det är skönt på ett sätt, jag känner mig nästan liten igen. MEN VET NI? Pokémon har bytt introlåt! Liksom den här, "pokémoon, måste fånga fler.. tillsammans blir vi ett lag pokémon", den har dom bytt ut mot en jättedålig. Jag blev lite sorgsen.
Annars har det varit en rätt dryg dag. Dödslektionen naturkunskap, och en film om Mozart som pågick i 2,5 timme!! aaaah kallt var det också. Men jag hade med mig te i en termos som kom till bra nytta och värmde mig, samt lindrade min onda hals. Det var smart.
Om någon timme slutar dannes träning och då får jag äntligen träffa honom. Det känns som att det var flera dagar sen, men det var bara igår. Haha ojoj. Jag är kär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0