mykorrhiza

Irriterad på allt och alla, och det är jobbigt. Mamma frågar varför jag svarar så surt på alla frågor, och jag säger att jag bara är trött. Jag kanske bara är trött? Sov ju inte så himla gott med tanke på att jag blev anfallen av 30 hajar i min dröm. Irriterad är jag i alla fall, och det är tråkigt att det ska behöva vara så.

Naturkunskapen kan bara inte fastna i mitt huvud. Ingenting fastnar och jag börjar tvivla på att jag kommer att klara det där provet. Ändå sitter jag framför datorn i stället för framför alla böcker, instuderingsfrågor och stenciler. Har aldrig riktigt lärt mig det här med studieteknik tror jag.

Afrika närmar sig i alla fall, och om precis en vecka går vi runt i solen i Addis Abeba. Jag är pirrig och nervös, men det kommer bli helt underbart.

Nu hoppas jag att danne snart ringer på dörren, så han kan hjälpa mig med cellandning, näringskedja, ekologisk succession, mykorrhiza och allt vad detta prov kommer innehålla. aaaahhh............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0