saturday night

Det blev en bra kväll igår. Riktigt kul fasktiskt. Har nog aldrig dansat så mycket på en och samma kväll förut. Hade lite problem hos linnéa med vinkorken(korkaren?), men det löste sig tack vare google. Puss på google.

Idag mår jag oväntat bra. Vaknade av ljuset i rummet, och förberedde mig på världens huvudvärk innan jag öppnade ögonen. Men huvudvärken var inte där. Låg kvar ett tag och väntade in den, men insåg sedan att jag faktiskt mådde bra! Värt tänkte jag.

Dagen kommer troligtvis att bestå av naturkunskap och typ 150 instuderingsfrågor. Rädda mig. Far kanske förbi nya lägenheten och fixar lite i mitt rum också. Älskar att göra om ett rum från början. Att man får det precis som man vill. Sen kommer Danne hem från skellefteå, då ska jag pussa på honom jättemycket för jag saknar honom.



Who let the dogs out? WHO, WHO, WHO?
Moas pic


Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHA vilken underbar bild! Kvällen var kung, thankz :)

2009-10-18 @ 13:35:29
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0