Kommit igång med bloggandet nu juu;););)

Det är nästan minusgrader ute. Jag har inte fått upp värmen i kroppen på hela dagen, och har i princip legat under två filtar hela tiden. Ont i skallen har jag också haft. Så dagen har varit dryg. Jag har varit arg och less, och det ända som hållit mig på bra humör, är att Alwin är så underbart söt, och att Daniel är så otroligt bra. That's it.
Jag har varit i nya lägenheten också. Inga möbler där än så länge, men mysigt kommer det att bli. Och Danne är glad för att han numera kommer kunna gå till skolan tre minuter innan han börjar. Närmare en skola kan man nog inte bo.
Nu sitter jag ensam hemma och ser scrubs. Är hungrig, men känner att jag måste vänta till typ halv 8, då daniel slutat träna, eftersom jag hur som helst måste fixa någon mat till honom sen. Fast magen kurrar fan mycket nu..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha vad händer med 0 inlägg på två månader och sen ba BOOOM matar du tre på tre dagar? Haha puss

2009-09-29 @ 22:16:52
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0